حمید رضا حمید رضا 12 سالگیت مبارک

ناباورانه

پایان نگرانی

1391/5/19 16:01
نویسنده : مامی
185 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب دل تو دلم نبود که بریم مرکز بهداشت و وزنت کنم. ببینم چرا وزن کم کردی و... . از خودم خندم میگیره خیلی ناراحت بودم . نگران و افسرده که چرا پسر کپل مپل مامان  از گوشتالویی در اومده. غبغبش کوچیک شده و... . خلاصه رسیدیم مرکز بهداشت. گفتم امروز 3 ماهش تموم شده اومدم وزنش کنم. گفت 3 ماهگی کنترل نداره. مثل بدبختا التماس کردم میشه بذارمش تو ترازو. گفت اره. آخ جووووووووووووووووون. 1 کیلو اضافه کرده. مثل این مامانای 14 ساله داشتم ذوق مرگ میشدم. نیشم بسته نمیشد.نیشخند خودمو نمیشناختم. بابا بهم میخندید و مسخرم میکرد. میگفت خدایا همیشه این زن خنگ مارو شاد کن. قدت شده 68 و ذور سرت 40 و نیم. خدایا شکرت. فرشتهمادری چیه!! شادیات میشه بر اساس سانت و گرم. الهی شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریا و پریا
19 مرداد 91 16:15
سلام خدا گل پسرتونو براتون حفظ کنه همینطور دختر نازتونو نی نی ما هم همسن نی نی شماست خوشحال می شیم به وبلاگ ما هم سری بزنید


سلام. ممنون از لطفتتون. خدا ببخشه. راستی چه جالب. ملیسا دختر خواهر شماست.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
21 مرداد 91 1:56
خدا رو شکر انشالله همیشه لبت خندون باشه وپسرت توپول موپول


ممنون. همچنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناباورانه می باشد