حمید رضا حمید رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

ناباورانه

حمیدرضا جون در مهمانی

1391/5/21 17:04
نویسنده : مامی
195 بازدید
اشتراک گذاری

4شنبه مهمونی همکارا  بوذ. تو هم مثل همیشه پسر خوبی بودی. داشتیم لباسامونو در میاوردیم که جهان جون یه کیف خوشگل به یگانه داد و گفت سوغات مکست. مهشید جونم یه بلوز خوشگل به من داد. اصلا توقع نداشتم. خیلی خوشحال شدم از اینکه میگفتن خیلی اونجا به فکرمون بودن. خلاصه روز خوبی بود. خوشحالم از اینکه جمع دوستانه ی خیلی خوبی دارم. از اینکه با ادمای خوب و با فرهنگ و مهربونی اشنا شدم که میتونم ماهی یه بار از همنشینیشون لذت ببرم.

این دختر ناز ویوناست. میره کلاس سوم. دختر مهشید جون یکی از بهترین اعضای جلسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اریا و پریا
10 مهر 91 8:57
سلام ماشالا حمید رضا جون داره بزرگ میشه شما غذای کمکی شروع کردی؟اخه پسر منم متولد اردیبهشته روی ماهشو ببوسید


سلام. ممنون. یک دو روز دادم. معدش به هم ریخت. سعی میکنم به شیر خودم برسم ته پایان 6 ماهگی. ولی شبا بهش شیره ی بادوم میدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناباورانه می باشد