حمید رضا حمید رضا 12 سالگیت مبارک

ناباورانه

این چند روز

1391/5/4 12:45
نویسنده : مامی
381 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود رفته بودیم باغ. تو هم مثل همیشه یک پسر اقا و خوب و با وقار بودی. می خوردی و می خوابیدی و جیش می کردی و می خندیدی و دل همه رو می بردی مخصوصا مامانی. روز اول یکشنبه که رسیدیم (2 مرداد 91) دم دمای افطار بود. اون روز حال خوبی نداشتم. دنبالچم خیلی درد می کرد. پامم که پیچ خورده بود هم همینطور واز همه بدتر فکر اینکه دردمند و افتاده بشم چند سال دیگه حسابی حالمو گرفته بود.تا نشستیم 2 کردی . من و عمه سمانه هم رفتیم و شستیمت . این قدر گوگولی مگولی بودی که حالم خوب شد. خانوما شما قضاوت کنین. دلبر نیست تو رو به خدا؟

 

شب هم همه جو گیر شدیم و دوربین به دست دور باغ عکس می گرفتیم. می گی دفعه اوله اومدیم باغ.

دوشنبه طفلک عمه سمانه دهن روزه محیا رو برد حموم. بعد هم تو رو. ساکت و اروم بودی .

لباس که تنت کردم شیر خوردی و خوابیدی.ماچ

تازگی ها یه خال گوگوری مگوری رو گونت در اوردی.

خلاصه این چند روز خیلی خوش گذشت تو و یگانه جونم خیلی بچه های خوبی بودین و این باعث شد بیشتر خوش بگذره. امروز چارشنبه افطاری عمه منیره. برا همین صبح با بابا اومدیم خونه. راستی بگم جای عمه زکیه هم خیییییلی خالی بود. خدا کنه وقتی میاد بگه خیلی فرق کردی و بزرگ شدی. اخه همیشه فکر می کنم نکنه شیرم بد بشه و خوب رشد نکنی. پسرم دوستت دارم برا عاقبت به خیری تو و همه ی نی نی ها دعا می کنم. مخصوصا امیر مهدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کوروش ( زهره )
4 مرداد 91 14:06
کصااااااااااااافتا!! جای ما خالی بودهههههههههههههههه!!
مامان کوروش ( زهره )
4 مرداد 91 14:08
قوبون جیشای دوش بشم من! که باعث شادی جماعتی شده! خوب عقده ای چرا جی جیا ی بچه رو اونحوری گرفتی ؟ که پهلوونی به نظر برسه؟
مامان کوروش ( زهره )
4 مرداد 91 14:09
خوشحالی اینقد شبیه منه؟
مامان کوروش ( زهره )
4 مرداد 91 14:10
دنبولقزت خوب شد؟
گلناز
5 مرداد 91 12:38
سلام مامی جون خوبی؟عاشششششق عکس اولی حمیدرضام واقعا اونجا یه شومبوسسسس گوگولی .........به تمام معناست منم مثل این معتادا تا وقت پیدا کنم می پپپپپپپرم تو وبلاگت.منتظر عکس و خبرای جدیدت هستم


سلام جیگرم! ممنون واقعا ! دلم برات تنگ شده. کی میای مشهد ببینمت! اوو داری؟
yegane
5 مرداد 91 13:50
مامان جون دوست دارمممممممممممممم
نایسل خانم
5 مرداد 91 15:21
مامان کبری
5 مرداد 91 16:43
خانوم ببخشید دنبالچه در کجای بدن قرار دارد؟ چون منم گاهی درد میگیره دنبالچم
گلناز
6 مرداد 91 2:12
منم همینطوررررررررر عزیزم معلوم نیست شاید آخر ماه رمضون البته امیدوارم مامی جوووووووون ؟!!باز از اون سوالا که من نوفهممممممم


عزیزم می گم oovoo داری! نرم افزار oovoo برای چت صوتی و تصویری
گلناز
6 مرداد 91 13:01
آهاننننننننننننن! نه عزیزم


خوب نصب کن بیا با هم بچتیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناباورانه می باشد