حمید رضا حمید رضا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

ناباورانه

سلام داداشیییییییییییییییییییییی

1391/1/9 17:05
نویسنده : مامی
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداش خوشگلمقلب

با این که خاله جون زهره برات می نویسه,فرشته ولی گاهی اوقات من میام خونه ی خاله و من می گم و اون می

تایپه.بای بای

مامان می گه خیلی لگد می زنی!چشم بابام از دور تو رو می بینه و میگه: ماشالا یک فوتبالیست اوریجینالم که

داریم!!!

من اینقد هفتگی جمع کردم که شده 220 تومن, تا وقتی به دنیا اومدی برات هر چی لازم داشتی بخرم, 

دو سه روز پیش خونه تکونیم تموم شده بود و من, به شکم مامان توجه کردم, واییییی ی ی ی ی ی

خددددداااااااااااا انگار تو شکم مامان بمب منفجر شده!! واقعا اسم وبلاگت با معنیه! چون تو هنوز یه گوگولی مگولی

خیلی ناز هستی و هنوز یک نخود کوچولو هستی!

خوب حالا باید بریم که به وبلاگت برسیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
9 فروردین 91 17:09
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
گلناز
30 فروردین 91 21:27
به!!سلام مامی جون خوبی؟مبارکه وبلاگتون. ایشا...نی نی نازت (که اسمش مثل اینکه حمیدرضا جونه)صحیح و سالم به دنیا بیاد.چقدر خوشحالم که اینطوری میتونم ازت با خبر باشم.ماشا... یگانه جون چقدر بزرگ و خانوم شده.منتظر دیدن عکس پسر گلتم هستم.مواظب خودت باش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناباورانه می باشد