حمید رضا حمید رضا 12 سالگیت مبارک

ناباورانه

واکسن دو ماهگی

1391/4/31 14:39
نویسنده : مامی
248 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر گلم امروز 2 ماهه شده. صبح با بابای مهربون رفتیم مرکز بهداشت. رشدت عالی بود. 7 کیلو وزن. 62 سانت قد و دور سر 38.5. خدا رو شکر. پسر م دعا میکنم در آینده به همین خوبی رشد اخلاقی و معرفتی داشته باشی. الان که پسر واقعا خوبی هستی. با شعور اروم متین صبور ....قلب اینارو من نمیگم همه میگن. به قول عمه سمانه خدا دیگه نعمتشو به ما تموم کرده. خیلی اقایی مادررررررررررررررر. خدا همیشه پشت و پناهت. فرشته برا واکسناتم اذیت نکردی. الهی زمونه هیچ وقت اذیتت نکنه. خدا تو و خواهرتو بابای بی نظیرتو برام حفظ کنه.

 

همدردی های خواهری بعد از واکسن. یگانه وقتی چای خونیتو دید گریش گرفت و خیلی دلش سووووووووووخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گل 5 روزه ی من

    

کوروشی و حمید 5 روزه

 

روز سوم زندگی

 

 10 روزه 

 

 

پسرم امروز مرد شدی . 13 روزه بودی که با دایی رضا و مامان ملی و بابا رفتیم و ختنت کردیم. من و بابا که ظاقت درد کشیدنتو نداشتیم. دایی رضا باهاتو نگه داشته بود. می گفت خیلی قوی و بر زوری. امروز خیلیا اومدن دیدنت. مامان اعظم کوروشی مامانی و دختر دایی های من با نی نی هاشون .

 

 

اینجا 10 روزه بودی . شب قبل مامانی سر و کمر منو چسبوند و امروز با عمه سمانه رفتیم حموم. خیلی پسر خوبی بودی.

پسرم اینجا 20 روزه بودی. تو باغ عمه زکیه جون با دوربینش ازت کلی عکس گرفت.

 

پسرم اینجا خیلی گرسنه شده بودی و می خواستی همه چیو بخوری.خوشمزه

اون روز سر سفره کنار محمد اقا و زکیه جون بودی.چشمک

اینجا رو دستم خوابت برده بود.

قربون این معصومیتت برم مادررررررررررررررررررقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوروش ( زهره )
18 تیر 91 15:34
خاله به قربون و تو و پسر خالت با هم عزیز دلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناباورانه می باشد