حمید رضا حمید رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

ناباورانه

نظرات (8)

مامان کوروش (زهره)
1 اسفند 91 15:18
چقدر قربون صدقه اون قیافه تو عکس دومی شدمــــــــ!!! توی گردانقولی با اون کان پهنت چجوری اونجا جا شدی؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی فدای تو با اون تیپت؟!!! بی ما کجا بودین حالا؟

ای جونم. همه می گن کانم به سان کان شماست زهره خاله.
گلناز
1 اسفند 91 17:56
هیییییییییییییییی وای من حمید رضا اونجا چی کار میکرده!!!!! عاششششششق نگاه پر از شیطنتشم تو عکس سومی بازم ازین شکار لحظه هاش بذار مامی جون


داشته سیم می جویده. همین تصمیم رو دارم. اگه بشه صحنه های جالبی داره تازگی ها.
nafi3
1 اسفند 91 18:00
واااااای حمیدرضا تو کی اینقدرررررررر شر شدی کلات توحلقمممم


نمی دونم. اون سرما خوردگی یگ سری هورمونارو تو وجودم فعال کرده.دست خودم نیست همش می خوام آتش بسوزونم.
nafi3
1 اسفند 91 18:10
وای حمیدرضا چقد اون عکس اولیت قشنگه صدبار برگشتم نگاش کردم


چاکریم عیالـــــــــــــــــــــــــی.
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
1 اسفند 91 23:16
مامانم ميخواد لنگشو بگيره بكشش بيرون!!!!!!!!!!!!!




آخـــــــــــــــــــــــــــــی!! نازی مهربون عمه.
ششهرزاد
2 اسفند 91 0:41
سلام انسی خانوم خوبین من از وبلاگ زهره میام عاشقه فندقتونم خیلی بامزس خدا حفظش کنه بازم میام پیشتون مواظبه خودتون و جوجو و زهره ی منم باشید بوسسسس


سلام خانوم. بینی نو مبارک.ممنون از لطفتون.
شهرزاد
3 اسفند 91 1:22
به به در جریانم ک هستید کاملا خوشم میاد مث زهره باحالید


خواهش می کنم. نه بابا زهره کجا ما کجا!
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
16 اسفند 91 1:42
فاطمه: عكس دومي رو خيلي دوست دارم.....تخسي از چشاش ميباره


گفتی تخث و کردی کبابم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناباورانه می باشد